Korytko odwodnieniowe krakowskie-kolejowe - Veco-bet

Korytko odwodnieniowe krakowskie-kolejowe

Jego zadaniem jest zbieranie i odprowadzanie wód przedostających się do podtorza oraz podłoża nawierzchni drogowych, umocnienie i utwardzenie rowów melioracyjnych, a także zapobieganie ich zarastaniu i zamulaniu. Dodatkowo zapewnia efektywne zbieranie i odprowadzanie wód opadowych z dróg i powierzchni komunikacyjnych.

Skontaktuj się z doradcą tel. + 48 789 657 144

Korytko krakowskie kolejowe zwane również korytem KKŻ posiada trapezowy przekrój powierzchni. Jego przeznaczenie to ujęcie i odprowadzenie wód przedostających się do podtorza i podłoża nawierzchni drogowych, umocnienie i utwardzenie rowów melioracyjnych, dodatkowo uniemożliwiając ich zarastanie czy zamulanie, efektywne ujęcie i odprowadzenie wód opadowych dróg i powierzchni komunikacyjnych.
Powierzchniami tymi mogą być m.in.: tory, równie stacyjne, perony, rampy kolejowe, urządzenia kolejowe, powierzchnie płyt pomostów, kapy chodnikowe, powierzchnie na obiektach inżynierskich, jezdnie i pobocza, pasy dzielące, skarpy, chodniki, drogi rowerowe, zatoki, parkingi, torowiska tramwajowe.
Korytko krakowskie stosowane jest tam gdzie wymagany jest większy przepływ odprowadzanej wody, gdy utwardzamy dno rowu o większej głębokości, rów jest stromy, a skarpy trudniej jest zabezpieczyć za pomocą płyt ażurowych.

Odpowiednio przygotowany rów pod montaż korytka krakowskiego powinien mieć szerokość dna co najmniej 0,4m, nachylenie skarp nie powinno być większe niż 1:1,5 oraz głębokości rowu w przedziale od 0,5 do 1,2m.

Parametry techniczne

Beton: klasa C30/37
Mrozoodporność F100, lub F150
Nasiąkliwość ≤ 5%
Korytko jest zbrojone prętami stalowymi
Produkcja zgodnie z normą: PN-EN 13369:2013-09

Szerokość koryta górą: 68 [cm]
Szerokość koryta dołem: 44 [cm]
Długość koryta: 74 [cm]
Wysokość koryta: 59 [cm]
Masa koryta: ok. 200 [kg]

Formularz kontaktowy

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.

Formy dostawy

Naszych Klientów obsługujemy kompleksowo, realizując dostawy na terenie całego kraju, a także za granicą. W zależności od potrzeb wybieramy najbardziej optymalną formę transportu – naczepy otwarte/zamknięte, transport spedycyjny bądź własny, z rozładunkiem HDS lub bez.